Tuesday, September 27, 2005

در حاشيه رای گيری شورای امنیت در مورد انرژی اتمی…!

رباعی هندی
چون غرب به دست خود يکی ساز گرفت
خوش رقصی شرقيان هم آغاز گرفت
هندی که زدست ما گرفت آنهمه گاز
ديدی که چگونه دستمان گاز گرفت؟!

رباعی روسی و چينی
نه وعده تان داشت کمی سود و ثمر
نه رفتن تان داشت کمی درد و ضرر
با آن چک بی محل که داديد به ما
اميد "وتو" ز تو نداريم دگر!

رباعی ونزوئلائی
آن يار که آتشش ز خاکستر ماست
خورده است ز باده ای که در ساغر ماست
اميد که دنيا همه چون او باشد
"چاوز" که اميد اول و آخر ماست!
"محمد حسين روانبخش"

2 نظر:
Anonymous Anonymous در ساعت 11:12 PM، نوشته...

Salam mahtab

Sheraye morede estefadat kheyli bahal boodand.
een system e comment gozaree weblog ro ham beroooz kon ke beshe dorost to hamoon safe melat comment bezaran,

ghorbanet, nima

 
Anonymous Anonymous در ساعت 3:19 PM، نوشته...

سلام
اول اینکه شعرها خیلی قشنگه
دوم اینکه ممنون که در وبلاگکم نظر دادی.
بدون که کامنت تو طولانی ترین از شروع وبلاگ منه و من خیلی خوشحالم.
سوم در مورد درد دلت
شاید نتونم درست تو رو درک کنم چون من بر خلاف تو مشکلات باعث شد که بنویسم ولی مشکلات من یاس از اوضاع مملکت نیست.من با خودم درگیری دارم
گفته بودی که نتونستی بفهمی که من چه جور تفکراتی دارم.
باید بگم که من اصلا تفکراتی ندارم!!!من فقط درگیرم.باخودم.با اراده ضعیفم .با هوا و هوسم که منو به هرجا دلش خواسته برده و نظر منم نخواسته.
ولش کن سرتو درد نمیارم.
اینم درد دل من!!!این به اون در!!ر
فقط بهت می گم به نوشتن ادامه بده
نوشته هات عالیه

 

Post a Comment

<< صفحه اصلی